29. septembril läheneme turismikonverentsil teemadele erinevatest vaatenurkadest, kus linnulennult vaatame turisminumbreid ja tutvume lähemalt Euroopa tarbijate ootustega reisimisele aga ka kuidas seda teadmist igapäeva töös rakendada. Lisaks mõtleme, mis on väärtusel põhinev bränd ja kas meie turismitoote tuumaks võiks olla jätkusuutlikkus ning kuuleme mitmeid huviväärseid näiteid turismivaldkonnast.

Turismikonverentsil osalemiseks on sel aastal kaks võimalust: tulla PROTO avastustehasesse või jälgida programmi distantsilt
09:00-10:00     osalejate saabumine ja registreerimine
10:00-10:20     avasõnad ja tervitus ministrilt
10:20-10:50     Kas kriis on võimalus?
                        Liina Maria Lepik, EASi turismiarenduskeskus
10:50-11:20     Turism Eesti majanduses
                        Kaspar Oja, Eesti Pank
11:20-12:05     How might the COVID-19 pandemic end for travel industry?
                        Eran Ketter PhD

12:50-13:00 lõuna

13:00-13:45     Ready for creative upgrade?
13:45-14:30     Sustainability as a core of your brand identity
                        Silke Lieser
14:30-15:00     Turismi Turundustegu 2021 finalistide tutvustus ja hääletuse avamine

     15:00-15:30 sirutuspaus

15:00-15:45     Paneeldiskussioon – kogemused kodumaalt
15:45-16:30     Reshaping the travel industry
                        Nicholas Hall
16:30-17:00     tõmbame päevale joone alla

Päev jätkub kuni 21:00 õhtuse vastuvõtuga PROTO avastustehases. Kuulutame välja Turismi turundustegu 2021 võitja ja tunnustame teisigi tegijaid turismis.

Registreeru 

Reisitrajektoor kaardil

$("#setStart").fancybox({ 'modal' : true });