29. septembril läheneme turismikonverentsil teemadele erinevatest vaatenurkadest, kus linnulennult vaatame turisminumbreid ja tutvume lähemalt Euroopa tarbijate ootustega reisimisele aga ka kuidas seda teadmist igapäeva töös rakendada. Lisaks mõtleme, mis on väärtusel põhinev bränd ja kas meie turismitoote tuumaks võiks olla jätkusuutlikkus ning kuuleme mitmeid huviväärseid näiteid turismivaldkonnast.
Turismikonverentsil osalemiseks on sel aastal kaks võimalust: tulla PROTO avastustehasesse või jälgida programmi distantsilt
09:00-10:00 osalejate saabumine ja registreerimine
10:00-10:20 avasõnad ja tervitus ministrilt
10:20-10:50 Kas kriis on võimalus?
Liina Maria Lepik, EASi turismiarenduskeskus
10:50-11:20 Turism Eesti majanduses
Kaspar Oja, Eesti Pank
11:20-12:05 How might the COVID-19 pandemic end for travel industry?
Eran Ketter PhD
12:50-13:00 lõuna
13:00-13:45 Ready for creative upgrade?
13:45-14:30 Sustainability as a core of your brand identity
Silke Lieser
14:30-15:00 Turismi Turundustegu 2021 finalistide tutvustus ja hääletuse avamine
15:00-15:30 sirutuspaus
15:00-15:45 Paneeldiskussioon – kogemused kodumaalt
15:45-16:30 Reshaping the travel industry
Nicholas Hall
16:30-17:00 tõmbame päevale joone alla
Päev jätkub kuni 21:00 õhtuse vastuvõtuga PROTO avastustehases. Kuulutame välja Turismi turundustegu 2021 võitja ja tunnustame teisigi tegijaid turismis.