Facebooki reklaami- ja turunduskoolitus 22.04 (Priit Kallas, Dreamgrow)

Koolituse viime läbi kolme sessioonina 10.00-16.00 (zoom keskkonnas)
• 10.00-12.00 - Esimene sessioon
• 12.00-12.45 - Lõuna
• 12.45-14.15 - Teine sessioon
• 14.15-14.30 - Paus
• 14.30-16.00 - Kolmas sessioon, küsimuse ja vastused

Koolitusel hind 25€/inimene (alates 19.04 35€)
Koolituse hind MTÜ Võrumaa Turismiliit liikmetele 15€/osaleja (alates 19.04 25€)

Rahastus: Võrumaa Turismiliit LEADER projektist "Võrumaa turismitoodete arendamine”. Koolitusel osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi (VTA). Koolitusel eeldab eelregistreerimist.
Registreeru koolitusele 

Facebooki turundus koosneb kahes erinevast poolest. Esimene neist on suhtlus oma klientidega. Lehele fännide kogumine, igapäevane suhtlus ja turundussõnumi viimine fännideni. Teisel poolel on Facebooki võimalused reklaamikanalina. Enamus turundajaid jõuab Facebooki suhtlusest vähem kui 1 protsendini oma lehe fännidest. Paljud arvavad, et reklaam Facebookis on postituste võimendamine. Koolitus aitab Facebooki võimalusi põhjalikult tundma õppida ja enamus oma konkurentidest paremaid tulemusi saavutada.

• Sihtida neid, kellel võiks su toodete vastu huvi olla olenemata sellest, kas nad on sinust varem teadlikud
• Remarketingi tegevustega sihtida oma lehel varem käinud inimesi vastavalt huvile, mida nad on üles näidanud
• Jõuad oma klientideni erinevate seadmete kaudu ja näitad oma sõnumit vastavalt sellele, kuidas su ostjad oma erinevaid seadmeid kasutavad 
• On palju väga suuri ja väikeseid detaile, mida pead oma pidada silmas turundamisel Facebookis, teeme need koolitusel osalejatele selgeks.

Koolituse sisu
• kuidas efektiivselt Facebookis reklaami teha, oluliste sihtrühmadeni jõuda, nende tähelepanu võita ja hoida?
• kuidas leida Facebooki kaudu uusi kliente ja tuua tagasi neid, kes on valmis kordusostudeks?
• kuidas Facebooki abil pakutavat tarbija teadvuses hoida ja lõpuks tehinguni jõuda?
• Facebook Pixel, kuidas Facebookis teha reklaame nendele, kes on su veebilehel käinud, aga ei ole tehinguni jõudnud?
• kuidas sihtida Sinu veebilehel erinevaid tegevusi teinud inimesi?
• kuidas oma Facebooki jälgijatest meililist kasvatada?
• milliste kampaaniate ja reklaamiformaatide abil parimaid tulemusi saavutada?
• kuidas mõõta tegevusi, mida kasutajad veebis teevad ja selle alusel oma reklaamitegevusi Facebookis suunata?
• kuidas luua kampaaniaid, milles osalejad saavad kasutada Facebookis salvestatud andmeid eeltäidetud vormide kasutamisel?
• millised on Facebooki poolsed tehnilised ja sisulised võimalused ning piirangud, millega reklaamitegevustes arvestada?

Koolitaja
Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg. Ta tegeleb internetiturundusega aastast 1996. Priidu igapäeva töö on panna veebilehed kasumit tooma. SEO, sisuturundus, Facebooki ja Google reklaamid, analüütika, on tegevused, millega ta igapäevaselt kokku puutub.
Oma karjääri jooksul on ta teinud koostööd paljude eesti tippbrändidega nagu Telia, Nordea, EAS, Eesti Energia, If Kindlustus, Peugeot, Postimees, Tartu Ülikool ja paljud teised. Tema käe alt on läbi käinud kampaaniad, mis on suunatud nii Eestisse kui ka paljudesse välisriikidesse Euroopas ja Ameerikas. Priit on EASi ja Loomeinkubaatori ärimentor.

Lisaks praktilisele tööle klientide ja oma ettevõtete turundamisel on Priit viimase 15 aasta jooksul koolitanud tuhandeid turundajaid rohkem kui 500 koolituse, töötoa ja konverentsi ettekandega.

Priit avaldanud üle 1500 artikli, video ja podcasti. Seda materjali on lugenud, kuulanud ja vaadanud üle 11 miljoni inimese nii Eestis kui maailmas.

Priit on ka Äripäeva raadio saatejuht ja toob teieni Eesti turundajate kogemusi saates "Digiturunduse praktikum."

 

Lisainfo
Kadri Moppel
Võrumaa Arenduskeskus, turismikoordinaator
kadri.moppel@vorumaa.ee

Reisitrajektoor kaardil

$("#setStart").fancybox({ 'modal' : true });